۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

دعا برای دیدن نیمه گمشده زندگی در خواب






سل کن ایی لینک پایین!!!!
هی؛ یارو نکنه فکر کردی عالم و آدم عقل‌شون نمی‌رسید با یه دعا این نیمة نزدیک به وهم و خیال را پیدا کنن؟
نیمه برای زاد و ولد نداریم
نیمه بخشی از روح ماست و به درد مسیرهای کوتاه و روحی می‌خوره
منم مثل خیلی فکر می‌کردم قراره همون اول بسم‌الله پیداش کنم.
برای همین تا دلم چهارتا تاپ تاپ کرد گفتم:
این دیگه خودشه

کلی طول کشید تا فهمیدم تهییه این مواد لازم فقط کاربرد فرا جسمی ، فراباور و فرا و ورای هر آن‌چه که به ذهن زمینی نمی‌رسه
تعریف نشده براش که بفهمه
در نتیجه باید به‌قدر به روحت توجه و ابتکار عمل بدی تا بتونه پیداش کنه
تازه اگه اونم آگاهی لازم را با خودش مثل تو داشته باشه
که به‌یادت بیاره و بخواد مسیر را با تو کامل کنه
البته کامل نه به منظور چسبیدن به هم و نکاح و صیغه و ماندگاری
برای عبور از هم، به‌یاد آوردن خود واقعی‌شون و رفتن برای ادامة مسیر
کاش از اول این‌طوری برامون تعریف کرده بودن که این همه وقت تلف شده به حساب‌مون نیاد
تازه اینا همه برای بیداری‌ست
نه در خواب
ولی پیشنهاد می‌کنم تمرین رویا بینی غافل نشی
اون‌طوری هم ببینی چطور می‌خواهی بشناسیش؟
وقتی بیدار می‌شی ذهن خواب رو فایل بندی و هرچی که زیادی می‌دونه حذف می‌کنه .
پس نه گمانم این نوع اطلاعات به بیداری بیاد


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...