۱۳۸۵ مهر ۱۳, پنجشنبه

باور دارم

شنبه باید گلی یک ، ویرایش شده روی میز اداره ازمابهترون باشه
ولی انگار نه انگار ! دست خودم نیست کارم نمیاد
من که نباید حالا توی همه چیز استعداد داشته باشم و مدام معجزه کنم
؟
دیگه ریپ می‌زنم و کارم نمیاد
حالا چه من این‌رو اینجا بگم و یکی دیگه هم بفهمه خودش تنها ، تنها نیست . بهتره یا این‌که همه رو بریزم تو دلم و غمباد بگیرم
که کلاس کم نیارم ؟

از روزی که باخودم آشنا شدم به‌یاد ندارم ، هیچ نوع کلاسی از گلدوزی گرفته تا دانشگاه خوشم اومده باشه و اهل کلاس باشم
کودکم آزاد و بی‌پروا و از خودم شادم

سفید سبزم و آزادم
فقط سفید می‌بینم . شاید شب‌کوری گرفته‌باشم ؟
اما ساده همه را باور دارم
من معجزه و عشق
از همه بیشتر

قرآن را
باور دارم

۱۰ نظر:

  1. سلام . وقتي آدم به نقطه جوش ميرسه ديگه عقلش به اين حرفها نمي كشه . دلش مي خواد دنيا رو زير و رو كنه چه به اينكه كار كنه ؟ توهم دلت خوشه به علي
    خوش بگذره

    پاسخحذف
  2. to behtarini...harf ndari!
    sefido paak ...o ayneye khoobiha baraye man...lazem nist be khodet feshar byari...hame chi khoob pish mire...
    mamane man hamishe mige abe roodkhoone miyad o khodesh rahe khodesho peyda mikone o mire.....
    o man migam rast mige...hatta age sang bashe jelosh ya pas mizane ya az kenaresh rad mishe amma be har haal mire.....
    to ham safo ravooni....
    :) bekhand ke hame chi khoobe:)

    پاسخحذف
  3. internetam ghat shode bood dashtam degh mikardam:(
    bishtar az hame chi delam barat tang shode bood....
    fek konam iran ba oon kartaye kilooiish behtar az a adsl einja bashe;;) inja ghat beshe az karo zendegi:p :d miftim:p
    khoda ro shokr ke didamet o taze shodam:)

    پاسخحذف
  4. با سلام و آرزوي يه روز خوش .اين قانون هاي كليشه اي مزخرف ترين موجودات روي زمينند/دوست دارم يه روز از قصد 2 ساعت دير برم مدرسه. بعد در جواب ناظم بگم خب واسه تنوع الان اومدم/ اونم لبخند بزنه بگه باشه عزيزم/ من كشته مرده اين تنوع توام!!!! زهي خيال باطل...اميدوار باشم تا صبح دولتم بدمد
    راستي يه غلط وبلاگي تو لينك هاتون
    داريد/ كافه ناصري نه كافه نادري
    موفق باشيد با يه روز بسيار متنوع

    پاسخحذف
  5. تو بیشترین چیزی که نیاز داری . همین آزادی است . تو در عشق گیر می‌کنی و دخترهای امیروزی مثل تو هنرمند و مخملی نیستند .
    باید حرکت آغاز کنی
    در گذشته‌ها نمون و پیش به سوی لحظه اکنون که تنها حقیقت است و خدا در آن حضور داره .
    تو پسر هنرمند و باسواد و با استعدادی هستی . حیف نیست در غربت عشقی کوتاه ماندگار بشی ؟

    پاسخحذف
  6. الهی صدهزار مرتبه شکر که این آزاده خوب و سرحاله و انرژی پخش می‌کنه . بد نیست تو هر هفته مهمون داشته باشی.
    اگه این انرژی بالا و امید نتیجه مهمونه که دم همه‌شون گرم . من هفته دیگه افطار میام پاریس . فقط این تهران ما انقد قطع ارتباط و تلفن نداره که این فرانسه شما داره حواست هست که ؟

    پاسخحذف
  7. این تنوع طلبی تو ققنوس منو کشته . حالا این ناظم الهی رو ما باید بدیم کدوم خدا بسازه که در جوابت لبخند بزنه ؟
    همین فکرها رو داری که توخواب هم دعوا می‌کنی دیگه . اما منم عاشق این خلاف جهت رفتن تو‌ام خوشکل خانوم . به استاد بگو بالاخره من فرق خوشگل با خوشکل رو فهمیدم

    پاسخحذف
  8. salam :) salam:):p to ke migi man enerji daram bishtar migiram:p
    amma age midoonesti in mehmooni che toopo tofangaii ke nemikhad poshte saram dar kone nemigofti ke hamishe bashe;;)
    ajab ghazahayi daram dorost mikonam:p akhjooon:p
    az vaghti tanha boodam hamash hazeri khordim
    alan mehmooni vase khodam gereftam bishtar az hame:p

    پاسخحذف
  9. آزاده جون تمرین کن دستت راه بیفته تا من میام ریپ نزنی
    ولی به غذات عشق بده . عشق
    با عشق آشپزی کن . بعد میبینی حال مهمونات عوض میشه
    البته بدیش اینه که باز میخوان بیان
    اما خوبه اومدنها همیشه خوبه و خیری در پسش هست

    پاسخحذف
  10. نازی کم از نقطه جوش بگو که همیشه تو رو جوشی

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...