۱۳۸۵ مهر ۱۳, پنجشنبه

باز کار می‌کنم


اما یک حرف بهتر
عشق
آره به خدا . چرا که نه ؟
مگه باخودمون رودروایستی داریم ؟
آدم‌های بیمار یا مورد دار از عشق حیا دارند عشق هنره . عین آزادی است
اما من هرچی ضربه می‌خورم از این فرهنگ غلطه قدیمی است که نه می‌شه پاککرد و نه تغییرش داد فرهنگ زشت و عیبه شب جمعه
حالا من یه چی می‌گم ،عیب .

شمارو امتحان کنم ، تو چرا هول کردی . ما به بد و خوبش کاری نداریم
اما همین تفکر که تو می‌دونی هر آدم سالم و طبیعی بعد از یک هفته کار آخر هفته میره مرخصی و زندگی می‌کنه 

اما من نه تنها تمام هفته بلکه شبانه روز کار می‌کنم اما ، آخره هفته هم کار بکنم ؟
خب حال نمی‌کنم شب تعطیل با یک عده زیاد آدم و در جای شلوغ باشم در نتیجه حکایت می‌شه دو نفره ولی من تک نفره همچنان باز کار می‌کنم
اما تو دلم عشق رو احساس می‌کنم



۶ نظر:

  1. سلام بانوي شبزده
    تو هم داري جبران گذشته‌اي كه مثل ما سخت كار نكردي رو مي كني . بيخود ننال كه آدم مغرور هميشه تنها مي مونه

    پاسخحذف
  2. اين جسارتي كه در زبان داري و در عمل كس نديده . شمارا اندكي پررو كرده در شعارهاي رايگان دادن . اين ترس نيست فرار از آدمها ؟

    پاسخحذف
  3. گاهي ادم كار مي كنه كه فكر نكنه به چيزهايي كه نداره
    نكنه اين طوري تنها بمونيم ؟

    پاسخحذف
  4. elahi ghorboone delet besham khale....mohammad hamishe mige:resad aan rooz ke ma ham shahanshahi bokonim!
    in avalin bavare mane...hatta age hameye adamaye koreye zamin behesh bekhandan!

    پاسخحذف
  5. va amma khetab be amoo koochike ...
    baz oomadi nasazi amooo!
    chi baes mishe kalameye jesarat ro be zaboon byari?
    man esme ino jesarat nemizaram....in shojaaate haghighate!
    be khaleye man karit nabashe man gheyrati misham:p

    پاسخحذف
  6. ما همین حالا هم می‌تونیم شاهی کنیم فقط باید باورت رو بیاری از فردا به امروز .
    آینده همیشه آینده است . آٱرزوهایی در آینده به دست ما نمی‌رسه چون ما همیشه در امروز و حالاییم
    پس باید آرزوها را در اکنون و حالا بیان کرد .

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...