۱۳۸۵ مهر ۱۴, جمعه

عشق یعنی







هرچی میگم اگه هیچی نشدم مال نبوده امکاناته کسی باور نمی‌کنه
فقط چهار صفحه از کتاب مونده ولی بریدم و دیگه نمی‌کشم . باشه اول صبح
حالا اگه این امکانات وجود داشت ، چی می‌شد ؟
چهارصفحه چیه ؟
تا صبح یک جلد کتاب می‌نوشتم . حالا هی بزنید توروم که چرا هیچی نشدم ؟
تازه خوده خدا به اون بزرگی می‌دونست آدم بی عشق روی زمین بند نمی‌شه
هم عشق متولد شد و هم جفت‌ها
باور کن
نوشته برای هر کس از جنس خودش جفتی آفریده . حالا ما گند می‌زنیم و از هول حلیم می‌افتیم تو دیگ حرفی دیگه‌است و تقصیر خدانیست
من به کلام خدا ایمان دارم فعلا علی‌الحساب کار تعطیل و
سلام بر عشق
برعشق‌های دوران کودکی‌، نوجوونی
عشق‌های تو راه مدرسه
عشق‌های زندگی‌های قبل
عشق‌های که سهمم نبود
سلام بر ذات عشق که مقدسه
سلام به همه اون‌هایی که روزی فکر می‌کردم عاشق‌شون شدم
سلام به همه اون‌های که روزی فکر می‌کردند عاشقم شدن
سلام به عشق‌های دور و نزدیک هر چه که بود ، هرچه که هست
خیلی دور
خیلی
نزدیک

۶ نظر:

  1. تو که کلی چیز شدی خاله خانوم!
    نیگا!تازه دقت کردی چقده مریدات
    دارن هر روز زیاد میشن؟....
    بنده که افتخار دارم به اولین بودنم:p
    بعدشم..این سلاما خیلی خوشگل بودن...منو یاد اونایی که دوست داشتم با اونایی که میگفتن دوسم دارن انداخت...کلی هم خندیدم:p

    پاسخحذف
  2. خاله!
    این عکسی که اینجا گذاشتی رو چرا نمیتونم ببینم؟

    پاسخحذف
  3. سلام به عشق های نهانی . چنان که افتد و دانی
    سلام به دل لرزه ها . خندیدن ها و گریه زاری ها . سلام به عشق که تو نمی تونی به کسی بدیش و سلام به تو که هر کاری بکنی باز تلخی
    فقط میگویم سلام شبزده بانو

    پاسخحذف
  4. سلام عمو کوچیکه!
    اینو راست میگی....دایی کوچیکه اگه رفت عمو کوچیکه رو نمیزاریم بره ...مگه نه؟
    بعدشم! والا من به گردن شما کار ندارم...تازه هادی هم کلی ارادت داره والا....

    پاسخحذف
  5. sAlam kimYa kHanooOOoom
    tonD tonD uP MIKonI MAN ja MuNdam

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...