۱۳۸۵ مهر ۱۴, جمعه

چه هوایی؟

وای که چه هوای توپی ! جای خیلی‌ها در تهران خالی
چه رعدو برقی چه هوای دو نفره‌ای چه صاعقه هایی که دارم ضعف می‌کنم براشون
اون‌ها که نفر دوم ندارند . مثل من چشم‌هاشون رو ببندند که دلشون یه‌وقتی نخواد و این جمعه شبی مثل من از کار و زندگی بیفتین
که چرا ؟
به‌قول آقا روباهه
همیشه یه پای بساط لنگه
ولی اون‌ها که یکی‌رو دارند معطلش نکن و یک پیاده روی دونفره زیر این آسمون عاشق کش خیلی حال میده
اگه چشم دیدن یکی رو هم نداری
باز ببرش بیرون و بگو گوشی موبایلش رو بذاره تو جیب پیرهنش
بلکه صاعقه زد و تو راحت شدی ؟

۸ نظر:

  1. bazam khobe ke shoma ye havaee be in zibaee darin , ma chi begim ke bayad hamishe jahanamo roozane tajrobe konim , pas shokr ke ma ne ono darim o na in ,haaaaaaaaaaaaaaa

    پاسخحذف
  2. همه سوء تفاهم ها زیر سر زبان است
    چه راحت بود فارسی نوشتنت

    پاسخحذف
  3. مهم نیست چی داری یا چی نداری
    مهم اینه که تو خواستی که اونجا باشی و موندی .
    مثل آش کشک خاله‌است
    بخوری پاته ، نخوری پاته
    ما هم داستان‌هایی از قبیل ازمابهترون داریم که شما اون‌جا ندارید عزیزم
    مثل اینکه زبون آدم رو با قیچی بچینن
    چرا دوباره فارسی گیلیسی شدی ؟

    پاسخحذف
  4. سلام
    آهنگ نو مبارک ... این آهنگ عشق منه
    چشم سعی میکنم که بنویسم .. آره یادمه ...
    ----
    اااااااااااااای حال کردم با اون تیکه که صاعقه بزنه =))

    عصر جمعه ایندفعه برخلاف جمعه های دیگه اصلا دلم ابری نشده بود ... اثر دعاهای شما و مامانیمه
    (بوس)

    شب بخیر
    برات یه شنبه خوشکل آرزو میکنم

    پاسخحذف
  5. اول که هر کی با هر اسمی دوست داره می‌تونه یه چیزی بگه . قدم همه روی چشم
    هزارتا بگو . چرا یه چیز ؟

    پاسخحذف
  6. بردیا جان . نمی‌خوام مثل ملاها برات منبر بذارم . اما ما بیهوده و باطل آفریده نشدیم و نه بدبخت و بی حاصل
    همه برای رشد اومدیم . هرچه موادی که برای این ترمت برداشتی و باید پاس کنی ، باید پاس کنی به همین سادگی
    وقتی نمی‌تونیم چیزی رو بپذیریم ، نباید تغییرش بدیم . باید شرایط رو پذیرفت و فکر چاره کرد
    مبارزه بهترین انتخابه ولی مبارزه‌ی مثبت اندیشی
    تو مدتیه کمبود نیروی عشق داری . تو هم شدی مثل گلی و با اتفاقات اخیر کمک هم کردن تا تو ضعیف بشی و احساس درد کنی
    قوی باش مردی و در مرز سی . نه پیری و نه بچه . درست هم که خوندی . زندگی کن . با هر چی که داری
    با یا بدونه هیوا

    پاسخحذف
  7. سلام:)
    اهان اهنگت الان خیلی میچسبه:)

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...