۱۳۸۵ مهر ۱۲, چهارشنبه

امکانات

بلا روزگاری است این عاشقیت ؛ اما ببین خودش
چه درد بی‌درمونیه این نبود امکانات عشق ؟
مثلا دارم کار می‌کنم . یک‌باره اون صفحه رو می‌بندم و میام این رو باز می‌کنم که بنویسم و دلم یه‌کم آروم بشه
لاکردار مثل سیگار می‌مونه ، به هر مناسبتی می‌طلبه و جاش خالیه . وقتی که غمگینم خب غمگینم دیگه . ولی با عشق حتی رنگ غم هم عوضش می‌شه
وقتی هم که شادم ؛ باز دلم می‌گیره که چرا یکی نیست که این انرژی مثبتی که داره فوران می‌کنه رو بااون تقسیم کنم ؟
مثل موزیک خوبی که تا می‌شنوم فکر می‌کنم ؛ کاش یکی‌بود که با هم می‌شنیدیم و به‌قدر من لذت می‌برد
این چیزها حالیش باشه و هردو با هم به یک نقطه می‌رسیدیم
به‌خدا که من اگر دچار این جنس نایاب نبودم
امکانات نمی‌دونی چه‌کار ها که نمی‌کنه خدا رو چه دیدی ؛ شاید تا حالا ده‌بار در دوسالانه نقاشی یا حجم اول شده بودم و ده بیست تایی نوبل می گرفتم
دست کم نگیرید عشق رو وبا هر حس مبتذلی برابرش نکنید که عشق حدیثی مقدس میان زن‌ومرده

۷ نظر:

  1. salam :) khoobi ?
    manam binasibam , tanha to nisti ke :P
    tazegiha ye rahi pida kardam harvaght eshgh delam mikhad be kimiya sms mizanam :"> ham shadesh ham ghamesh :">
    bara mojavezetam kheiliiiiiiiiii khoshalam >:D< hamchin tabligh konamesh bade chap ... ke too kafesh bemoni :P
    doostamo Mazboor mikonam harki 2ta 2ta, 3ta 3ta bekharan :D
    hesabi ham azam hesab mibaran :D BAYAD bekharan :D
    hamishe labat khandon :-*

    پاسخحذف
  2. قربون همه‌تون برم من که انقده ماه‌اید . من تا شما‌ها رو دارم غم ندارم . از اسـ ام ـ اس ها هم حال می‌کنم . حالا یکی رو دارم وقتی یه توپش برام میاد براش بفرستم و این نعکت بزرگیه دست کم نگیر . یک ماه پیش همین جا عزا گرفته بودم چرا هیچکی رو ندارم براش این ها رو بفرستم . ولی می‌بینی که حالا برای تو می‌فرستم .
    خدا شما‌ها رو از من نگیره
    حالا با این حساب من یه گنده لات مافیا پشت کتابام دارم که باد نکنه. حالا دیگه خدا قربونت برم

    پاسخحذف
  3. زندگي رسم خوشايندي است ؛
    زندگي بال و پري دارد به وسعت مرگ ؛ پرشي دارد اندازهُ عشق –
    زندگي چيزي نيست ؛ که لب طاقچه عادت از ياد من و تو برود—
    زندگي حس غريبي است که يک مرغ مهاجر دارد—زندگي سوت قطاري است که درخواب پلي مي پيچد
    – زندگي گل به توان ابديت- زندگي ضرب زمين در ضربان دلهاست –
    زندگي هندسه ساده تکرار نفسهاست
    - هرکجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر هوا عشق زمين مال من است

    پاسخحذف
  4. عشق اگر ساده بود
    اگر دم دست بود
    اگه همیشه بود ما دوستش نداشتیم
    ما بیقراریم که اینطور می کنیم
    همه دلناگرونی ها برای نبود مهربونی هاست مهربانم

    پاسخحذف
  5. sAlAm kimIya kHaNOOoOOM khooOOoobid ? manam tAbReek migam be goli HaM TaBREEK

    پاسخحذف
  6. MaN InO BE MaMaNaM INaM MIgAm BaBa emKaNat bEdiD be JavooOOoonhA BaVaR NEmikONan MA chEra HICHee NEmiSheem

    پاسخحذف
  7. hala man chikar konam ke hishki nist bahaam beshine film bebine o moozik goosh kone o raah bere?
    bioftam donbale eshgh gashtan?:(

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...