۱۳۸۵ مهر ۱۱, سه‌شنبه

زنگ انتظار



هميشه گفتن انسان جايزالخطاست
من‌رفتم تو كما؛ شما چرا به اين موزيك داون اعتراض نمي‌كنيد؟
به‌خودم اومدم ديدم از دست اين ناله‌هاي رضا‌صادقي رسيدم لب بالكني
فقط خدايي‌اش بود تلفن زنگ زد و يكي صدازد
آدم چمي‌دونه كي پشت خطه تا برسي به گوشي، فكر پريدن از سرت رفته
اي خدا اين اميد و معجزه و فردا رو از ما نگير كه همه ميريم لب بالكن
همه‌كار مي‌كنه جز اوني كه واقعا همه مشكلات هسته‌اي و غيره هسته‌اي رو حل مي‌كنه.
مثل اين مشكل بزرگ كمبود و ورود اين جنس‌هاي تقلبي عاشقانه‌كه به ديناري نمي‌ارزند
شايدم اين عشق از ازل جنسش تقلبي بود و نظامي با هنر شيرينش كرده ؟

۷ نظر:

  1. pas ehtemalan sare ma ham bikolah namoond...onam che kolahe goshadi:d:d:d

    پاسخحذف
  2. namazet ghabool...manam doa kon...
    :-* hala man ye dozdi kardam shoma chera mizani too zogham?:p albatte az radio nadozdidam:p
    baadesham!hatman behet migam natijeye dore ham shodane shabe jome ro!!!!!!!

    پاسخحذف
  3. سلام دوست من
    نماز روزه ها قبول

    و

    تامنظور از " این عشق " چی باشه ..مگه نه؟


    پیروز باشی و شاد

    یا حق

    پاسخحذف
  4. من نمی فهمم چرا عشق رو تفکیک می‌کنید ؟
    عشق / عشق است والسلام
    عشق الهی نسبی . هنری من این ها رو عشق نمی دونم . عشقی شوقی است ملموس و گرم . میشه عاشق خیلی چیزها شد . اما عشق فقط اونی است که ما رو گرم نگهداره و تنها نذاره

    پاسخحذف
  5. amoo koochike! chera kamrang shodi?
    delam tang shode....

    پاسخحذف
  6. سلام بانوی آفتاب . من همیشه رنگی کم و سبک داشتم . راستش اخوی زاده گرام . سرم کمی شلوغه . کار تا دم مرگ گلوی مرا میفشرد

    پاسخحذف
  7. خواهش می کنم این دفعه که به تراس نزدیک میشدی تا پنج بشمر بعد بپر . اما . چه کسی بود صدا زد
    سهراب ؟ همین جرقه های امید مارا دلگرم و مسیر قابل تحمل میشود

    پاسخحذف

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...