۱۳۸۹ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

با رنگ خودم شادم کن



اگر فکر کردی تا آخر نوروز می‌آم و هی می‌گم، سلام
به به چه روزی خوبی و اینا سخت در اشتباهی
هیچ کجای زندگی ما نمی‌تونیم فقط مهر بورزیم و یه عده یا فقط تماشا کنند یا فقط گیرنده باشند
و برخی هم زیر میزی یا جواب بدن و برخی هم حالت را بگیرند
باز هم‌چنان بتونم
فول انرژی این‌جا محبت و عشق را یادآوری کنم
در زندگی هم نمی‌تونیم یک‌طرفه فقط بدیم و بریم
بی‌تربیت. نیشت رو ببند. فکر بد ممنوع
محبت و انرژی نرم عشق و هم‌دلی و ........... خیلی چیزایی که واقعا سوژة روزم نیست و بابت بعضی از شما سوژه می‌کنم برای گفتن
اما، ببخشید اورانیوم هم غنی شده و نشده داره
همیشه همه چیز یه انگیزه می‌خواد و
وقتی نتایج نوشتن‌ها به جایی برسه که برخی از گرانمایگان
نوروز امسال را با توهمات خود کوفتم کردند
حتا بابت حضورم در توهمات‌ فردی ؛ یواشی سُر خوردند تو مایه‌ها خودکشی و اینا........
واقعا شماها جای من باشید دیگه روحیه دارید برای نوشتن، مهر دادن‌، مهر گرفتن؟
معلومه آخر نوروز هم با باطری خالی هم‌چنان می‌رم به سمت جهنم
فقط خواستم بگم

نزدیک به دویست ورودی هر روز مات می‌آن و مات هم می‌رن وسهمم
ایمیل و مسیج‌های پشت پرده‌ای می‌گیرم
خواستم در انتهای نوروز از تک تک شما که از آغاز تا اکنون باعث حال گیری بیشترم شدید
تمام قد تشکر کنم و بگم شرمنده اگر انرژی مثبتم تموم شد و دیگه چیزی برای دادن ندارم
جز زهری که بعضی به وجودم ریختید

از باقی هم که یا سکوت کردید و یا گاهی یه نخود مهر بخشیدیم
متشکرم که هنوز انسانید
خلاصه سلام و روز خوش و همین
بیشتر برای دادن
نمونده


وقتی انقدر عذاب آورم، نه سراغم بیا
نه تهدیدم کن
نه مهر زوری از نوع خودت ببخش
با رنگ خودم شاد می‌شم نه با رنگ دیگران

با رنگ خودم شادم کن و منو بشناس تا از قضاوت‌ها رها بشی
و
خدایی نکرده خون هیچ‌یک به گردنم نیفته



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...