۱۳۸۸ اسفند ۱۳, پنجشنبه

عید، عید من است



اگر محاسباتت غلط از آب در بياد
اگر ناهار عيد حوالت به شام بشه
اگر دخترا خودشون برنامه داشته باشند و تا غروب تنها باشي
اگر تو جاي من باشي چه مي‌كني؟

يه كار خوب
يك روز مجردي رو با خورم حال مي‌كنم
حالا
از هر طريق كه راه داد.
از قديم گفتند اختراع برادر احتياج
حتا اگر ضربان قلبت رو به خدا برسونه
مهم اينه كه امروز مال تو بمونه و هيچ چيز خرابش نكنه
من فكر كرده بودم از صبح عيد
، تقصير دخترها نيست.
اون‌ها زودتر از من فهميده بودند عيد را نبايد به بطالت داد
حالا اونا مسئول توهمات من نيستند.
گذشت روزگاري كه عيد معنا داشت و عطر خانواده را مي‌فشاند
ولي هنوزم عيد است
و من بزودي مي‌رم زير بارون.
حتا اگر تنها باشم باكي نيست.
اين لحظات سهم من است از زندگي كه مي‌گذرد
رحمت و درود به روان پاك علماي ايراني
از جمله شيخ حكيم ... كه يادش همیشه فخر ایران خواهد بود



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...