۱۳۸۸ اسفند ۱۶, یکشنبه

صبحت بخیر زندگی



سلام صبحت بخیر، زندگی
خب ما به همه عالم و آدم سلام می‌کنیم تا بتونیم تو رو خوب ببینیم
گفتم امروز مستقیم به‌تو سلام کنم بلکه بیشتر نتیجه داد
دست خودمون نیست عادت کردیم از سخت‌ و دورترین آدرس‌ها به نتیجه برسیم
گو این‌که اگر کاوش کنیم، همین آدم‌ها می‌شه مجموع زندگی
کافی‌ست یک نفر اول صبح حالت رو بگیره، می‌شه زندگی یعنی این آدم‌ها
روزهای شادی، غم و ........... از آسمون نمی‌آد و بازتاب روابط با همین آدم‌هاست
اگر در غار زندگی می‌کردیم، جز فکر شکار و سرما غصه‌ای نبود
از جایی که خواستیم مجموع باشیم، بدتر پراکنده شدیم
حالا به هر ضرب و زوری‌ست در دل این پایتخت کثیف به‌تو سلام می‌کنم که معنی بودباش مایی
سلام به روزهای هفته، به روزهای رفته، به روزهای نیامده
به نگاه‌های مهربان انسان خدا و سلام به هر قلبی که پر از صفاست
سلام به تو خوب که می‌دونم هستی ، می‌آی و به حرف‌هام گوش می‌دی و من
باور می‌کنم، هنوز زندگی جاری‌ست
توجه هست، تفکر هست و تا تو هستی زندگی هست
صبحت بخیر زندگی
خوبی؟ خوشی؟
باش .
منم قصد دارم امروز را خوب باشم مثل تو


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...