۱۳۸۸ شهریور ۱۳, جمعه

فاز و نول



باور کن ما از گوشی موبایل بدبخت تر نیستیم
که با هیچی شارژ نشیم و همین‌طوری فابریک همه چیز اوکی باشه
الان وضعیت من بسیار شبیه به گوشی است که شارژش رو به اتمام و اگر بهش انرژی نرسه
یهو خاموش می‌شه
چرا که نه

مگه نه این‌که هستی جمع ضدین و مثبت و منفی مکمل هم؟

خداوند هستی، جانوران و حتا نباتات را جفت آفریده
اینا با هم کامل و به زیستن ادامه می‌دن
در این معادله فقط ما از این چرخه خارج شدیم، اونم چون فکر کردیم کسی هستیم و به کس دیگری هم نیاز نداریم
و گور بابای درک
در حالی که ماهم به انرژی مخالف نیاز داریم و بگیم نه
دروغ گفتیم مثل، سگ خیس
مال من که یحتمل
دیگه الاناست از حال بره



ای جوووونم هربار این دو را نگاه می‌کنم، دلم ضعف می‌ره
چی می‌شه که مال بعضی این‌طور می‌شه
زندگی بعضی هم اصلا و هیچ جوره هیچ مدله این طوری راه نمی ده؟

خدایا پیری من را به تنها سپری نکن
گرنه به‌قول ماری برم دار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...