۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

راز درخت هلو



اون‌وقت چی می‌شه که این نوابغ روزگار خس و خاشاک می‌شن؟
الله و اکبر، الله اکبر
چشمم کف پاها ایی بچه پنج‌ساله که هم به احمدی نامه می‌ده و هم از ایشون جواب‌های قانع کننده هم تحویل می‌گیره
که امروز روز این جناب فیسش را به ما بده که پوزمون رو بزنه
جل‌الخالق این بچه‌هان که آخرش یه چیزی از آب در میان مثل طباطبایی که اصلا دیگه معلوم نیست چه به سرش آوردن؟
از محصولات خاک حاصل خیز ایران هستند که گاه زعفران و گاه بوتة چهارشنبه سوری
گاهی یه‌کارایی می‌کنن که آدم آه
فکش می‌چسبه به زمین

اما این بچة فهیم پنج‌ساله که لابد هم فرزند یکی از بیست شهید ... اخیر بوده،
موضوع خیلی مهم‌تر از به تمسخر گرفتن ادعای ایشان در گفتمان با این نوظهور پنج ساله است
البته این القاب رو من به ایشان هبه کردم
چون هرچی زور زدم سر در بیارم چطور همه این‌ها در یک بچه پنج ساله جا می‌شه ؟ فقط به علاقة شخصی بعضی به انواع میوه علی‌الخصوص از نوع هلو رسیدم
.
.
احمدی:
با کودک 5ساله هم که نامه نوشته بود گفت و گو کردم. با یک کودک ده ساله که چند نقاشی کشیده بود و پیشنهاداتی درباره ترافیک و.. داشت 20 دقیقه صحبت کردم و از او سئوال کردم که چی به نظرت می رسد
.
.
.
چقده ما خنگیم.
بچه پنج ساله فهمید
ما نفهمیدیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...