۱۳۸۸ آذر ۴, چهارشنبه

مسلخ مهر



اصولا و ذاتا
یهوه خدای خشن و زور بگیر و
زورگوتری‌ست تا الله
شاید برای همین رسولانش‌ را به آزمون‌های سخت می‌کشید و عصر، عصر معجزه و سحر و جادو بود
یعنی انبیا گرام در نهایت متوصل به انواع سحر و باطل سحر و مار و اژدها می‌شدن
اما در این منطقه
زرتشت می‌آد و دو سوی خیر و شر هستی
همه چیز در مسیر خیر و نیک بختی
نیک‌گویی، نیک بینی و به‌زبان امروزه مثبت اندیشی و مقابله با تاریکی
یهوه، خیلی به ذبح و مراسم قربانی و کشتی و جنگ و ستیزعلاقه‌مند بود
و اهورمزدا به جستجوی نور که خود نور بود
می‌دونم اینا به‌من ربطی نداره و از امور شماست
یا به‌قولی،‌تنها در حکمت شماست
این حکمت هم کلی کار راه بندازه تشکیلات شما شده
هرچی که جواب نمی‌ده و سه می‌شه، پای حکمت شما به میون می‌آد
خلاصه که منه بچه مسلمون و معتقد به نفخة‌فیه‌من‌الروحی
ایوب
نیستم‌ها
نه یهوه را می‌شناسم و نه با این مدل خدا کاری دارم
در نتیجه با دیدة رحمن‌رحیمی نگاهم کن و به‌خاطر بیار آدمی هستم
که تو روزی بهش گفتی باش
من مسئول گل‌هامم
تو به قدر گلدون‌ها مسئول من نیستی؟
بالاخره ما یه عمر به هوای اعتبار شما راست راست راه رفتیم
و اسمش رو زندگی گذاشتیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سفری در خیال کیهانی ( تجربه‌ای هولوگرام)

  اگر انرژی تجربه زیسته ما هرگز از بين نمی رود،  آیا همواره در حال باز تولید و حفظ خود در زمان کیهانی است. همان طور که در خواب در زمان سفر م...